News
back to news list

The COVID-2019 pandemic paused the tourism industry, but quarantine will end soon. Interview with the director of the New Logic company on how to survive the crisis and prepare for work in the world "after the virus."

The original of this article is available here. https://landlord.ua/news/ihor-iatsenko-covid-2019-postavyv-svitovyi-turyzm-na-pauzu/?fbclid=IwAR0l28JZ3_pXcOohSRkaGCN4WqSTXXA3VUZzI8inuyKLkaKxlwkcNJrJtps

 

«Про те, як оператори туристичної галузі готуються до роботи у світі після карантину, — в інтерв’ю з Ігорем Яценком, керуючим партнером компанії  New Logic.

Пандемія COVID-2019 призвела до фактичного закриття кордонів між державами і поставила весь світовий туризм на паузу. Споживчі страхи, пов’язані з вірусом, форс-мажорами, обов’язковою обсервацією, зрозуміти нескладно. Адже акцент Всесвітньої організації охорони здоров’я на карантинних заходах категоричний.

Але чи не стане страх самої подорожі найбільшим страхом для туриста після закінчення пандемії? І якщо хтось може обійтися без запланованого відпочинку, то бізнес-турист вже сьогодні рахує збитки від фактично зірваних зустрічей і неможливості сформувати майбутній план заходів.

Наразі експерти туристичної галузі намагаються будувати прогнози і плани роботи галузі в новому світі «після вірусу». Як це буде — в інтерв’ю з Ігорем Яценком, керуючим партнером провідного туристичного оператора з бізнес-трипів та організації конференц-сервісу New Logic.

Ваша компанія на ринку понад 25 років і пережила чимало складних періодів. Яких заходів ви вжили або плануєте вжити зараз?

Ми дуже стабільні, і наша стабільність перед усім зумовлена відсутністю зайвих очікувань від ринку попиту. Якщо багато компаній бояться робити бізнес-план на півроку, то я завжди раджу дивитися углибину мінімум 3 років. Звичайно, на таке стратегічне планування потрібні ресурси, і ми їх акумулюємо роками. Багато макро- і мікрокриз за плечима, це дає досвід та віру в інтуїцію.

Це чудово, але як це допомагає вам у поточній ситуації?

Нажаль, поки ніяк. Хіба що стало більше роботи з перенесення бронювань і ануляції замовлень. Тут повернуся до первинної тези «глибини планування»: ми винесли дорогий досвід із криз 2008-го і 2014-го. Питання диференціації діяльності було вирішене ще 5 років тому —в нашій структурі з’явився новий напрям івент-менеджменту, зміцнилися позиції по контрактах з корпоративними клієнтами, частина оборотного активу була спрямована на активи.

Чи було проведено скорочення штату і, взагалі, від яких регулярних витрат довелося відмовитися?

Ми давно дійшли думки, що наш основний актив — це людський ресурс, незважаючи на нашу технологічність. Ми провели скорочення та оптимізацію ще на початку року, але 80% команди збережено шляхом перерозподілу витрат на 3-й і 4-й квартали.

Ви реально розглядаєте прогноз відновлення роботи саме у цей період?

Так, і, нажаль, не раніше. Потрібно чітко розуміти 3 фактори: зняття внутрішніх обмежень, відкриття кордонів нами і відкриття кордонів для нас. Ми максимально акцентуємо увагу на ранньому бронюванні осіннього бізнес-сезону. Нам у цьому дуже допомагають партнери, які знаходять час і ресурс навіть для бюджетування заходів і розрахунків тарифів на 2021 рік. Важливо донести зараз до споживача як виїзного, так і внутрішнього продукту, що ринок буде іншим, але гарна ціна та надійний партнер, як і раніше, будуть цінними.

Що зараз відбувається з поїздками, які вже були скасовані або не можуть бути здійснені надалі у період обмежень? 

Для нас це питання багаторівневе, оскільки є повернення за авіа, готелі за нашими прямими контрактам, оплати іноземним партнерам. Ми — провайдер. По суті всі оплати, які до нас надходять, транзитом йдуть постачальникам послуг — авіакомпанії, готелю, круїзним компаніям. Винятком є ​​клієнтські контракти, які ми кредитуємо власними коштами. Логічно, що ми рекомендуємо не анулювати всі передплачені послуги, а переносити бронювання. Також ведемо переговори з постачальниками послуг з фіксування як депозитів, адже прямі постачальники можуть просто не витримати й оголосити себе банкрутами.

У сфері авіаперевезень це питання більш дисципліноване та організоване ІАТА (Міжнародна асоціація повітряного транспорту), наше страхове покриття в даному випадку становить $150 000. Ми плануємо вже у травні запустити страховий продукт із нашим страховим партнером «ВУСО», який дозволить уникнути додаткових витрат у разі захворювання на COVID-2019 під час подорожі.

Тобто всі проєкти наразі поставлені на паузу?

Багато з них у режимі паузи, але ми вже працюємо над плануванням бізнес-поїздок та пов’язаних заходів для груп корпоративних клієнтів на професійні виставки та шоу, зокрема EuroTier 2020, InterAGRO Kyiv та Agritechnica 2021.

Багато клієнтів хочуть отримати спеціальні умови щодо бізнес- та інсентив-турів на зимовий сезон, що дає нам можливість вже зараз вести перемовини з іноземними партнерами та локаціями.

Тож усім бажаю зміцнювати імунітет і не хворіти. І, звичайно, не боятися планувати подорожі навіть у таких непрогнозованих умовах.»

go to home page
[News] | About our company | Site map | Contacts | Terms and conditions | Privacy Policy
Help
E-Mail:
New Logic © 2011- All rights reserved

Google Analytics Alternative